Cosmopoint College Kota Kinabalu- Temui kami di karnival Pendidikan Mara Pada 2 & 3 April 2016 di 1 Borneo Hypermall, Kota Kinabalu



Karnival pendidikan Mara adalah sebuah acara untuk pendedahan kepada pelajar-pelajar lepasan SPM yang sedang mencari-cari peluang bagi melanjutkan pengajian ke peringkat yang lebih tinggi.
'Cosmopoint College Kota Kinabalu, akan membuka gerai pameran pendidikan untuk memberikan sesi konsultasi secara percuma kepada lepasan-lepasan SPM yang sedang mencari IPT bagi melangkah ke menara gading.


Karnival pendidikan Mara ini, akan diadakan di 1 Borneo Hypermall, Kota Kinabalu pada 2 & 3 April 2016.iaitu pada hari Sabtu dan Ahad, Rebutlah peluang untuk bertemu dengan penasihat-penasihat kursus 'Cosmopoint College Kota Kinabalu'.

Kini Sesi pendaftaran untuk pengambilan May 2016 telah dibuka kepada anda. dengan menawarkan program-program diploma yang diiktiraf oleh MQA dan memenuhi minat anda Cosmopoint Kota Kinabalu, Sabah mampu memberikan anda 'Tranfomasi' menjadi seorang yang bekerjaya nanti.

Biasiswa yang diperuntukan kepada anda sebanyak 12 Juta, adalah untuk membantu anda(tertakluk kepada terma dan syarat)

                              UNTUK MENDAFTAR SILA KLIK BORANG ONLINE INI
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...