ADAKAH BIDANG KULINARI MENJAMIN KERJAYA- COSMOPOINT COLLEGE CAMPUS SABAH

Adakah bidang Kulinari menjamin kerjaya, sering-kali soalan ini ditanya oleh lepasan SPM ataupun lepasan STPM. Dimana di dalam bidang ini akan memberikan masa depan yang cerah ataupun sebaliknya.


Sebenarnya ramai berpendapat dimana Seni Kulinari ini hanya sekadar masakan, namun pendapat itu adalah Salah dan tidak betul. Seni Kulinari ini adalah satu bidang yang mengajar pelajar-pelajar untuk berfikiran secara kritis di dalam membuat keputusan di dalam semua situasi yang akan dihadapi semasa pekerjaan kelak. Dan juga menjadi seorang yang profesional di dalam bidang seni masakan dan juga di dalam penyediaan makanan. selain daripada itu, pendedahan di dalam bidang pengurusan juga diterapkan.

                                           http://wasap.my/+60168343826/SAYA+BERMINAT

Seperti Diploma Seni Kulinari yang ditawarkan di Cosmopoint College Campus Sabah, adalah sebuah program yang berjaya membantu alumni-alumninya mendapatkan pekerjaan di dalam bidang mereka sendiri. dengan memberikan slogan "kerjaya anda adalah komitment kami" memberikan kelainan di dalam aspek pembelajaran, amali dan juga praktikal semasa pengajian di jalankan.


Di dalam bidang ini, selain di dalam bidang pekerjaan, anda juga berpeluang untuk menjalakan perniagaan sendiri, ini adalah kerana kemahiran yang diperolehi semasa didalam pengajian, memberikan persediaan yang khusus kepada pelajar untuk menjadi seorang usahawan yang berjaya.

Kelebihan Diploma Seni Kulinari yang ditawarkan Cosmopoint College Campus Sabah

1) Program diiktiraf penuh oleh MQA dan JPA
2) Menjamin Pekerjaan setelah tamat pengajian
3) Yuran Daftar yang murah
4) Yuran pengajian yang mampu
5) Membuka peluang belia-belia untuk menjadi profesional di dalam bidang ini
6) Dana bantuan RM 8,800.00
7) Penginapan Percuma sepanjang tempoh pengajian
8) Tawaran Biasiswa Penuh BKNS dan Karangkaf
9) Peluang melanjutkan pengajian ke Degree di UMS, UITM, dan semua IPT di Malaysia

Anda boleh membuat permohonan di bawah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...