Transformasi bersama Kolej Cosmopoint - Sesi Pengambilan untuk Lepasan SPM 2015

Dengan Slogan 'Transformasi bersama Cosmopoint College', dapat memberikan kelainan kepada pelajar-pelajar yang mengikuti kursus Diploma yang ditawarkan oleh kolej Cosmopoint, dan adalah satu pilihan bijak untuk lepasan-lepasan SPM memilih melanjutkan pelajaran diperingkat Diploma di kolej ini, dengan menawarkan program Diploma yang berkualiti tinggi direka untuk memenuhi permintaan pasaran kerja yang kompetitif, dan juga menekan aplikasi dunia nyata bagi memastikan graduan diperlukan dalam pasaran kerja pada masa kini. selain daripada itu, Kolej Cosmopoint adalah dimiliki oleh EKUINAS atau dikenali sebagai Ekuinas Nasional Berhad(syarikat pengurusan dana berkaitan kerajaan). Kolej Cosmopoint telah mempunyai sejarah yang lama dalam industri Pendidikan Negara, dan juga memainkan peranan yang amat penting bagi memberikan modal insan untuk kemajuan Negara khususnya dalam sektor tenaga kerja yang profesional.
Setelah 25 tahun ditubuhkan, kolej cosmopoint telah mengeluarkan lebih daripada 100,000 graduan yang berdaya-saing dan berjaya mendapat pekerjaan dalam sektor masing-masing.

Kini Kolej Cosmopoint mempunyai 11 kampus diseluruh Malaysia, dan juga mempunyai faciliti yang amat baik bagi kemudahan pelajar-pelajarnya.

untuk sesi pengambilan Mac bagi lepasan SPM telah dibuka sekarang. rebutlah peluang untuk menjadi mahasiswa dan mahasiswi kolej cosmopoint' Kejayaan anda adalah transformasi kami.

bagi lepasan SPM yang ingin mendaftar sila klik Borang Permohonan ini.


Dibawah adalah sebab-sebab utama Kolej Cosmopoint menjadi pilihan Anda.

1) 25 tahun dalam industri pendidikan, melahirkan 100,000 graduan yang berjaya.
2) Institusi Berkaitan Kerajaan.
3) kelas persiapan M.U.E.T diberikan secara percuma.
4) Hadiah pelajar Sehingga RM 1000.00 setiap semester.
5) Program peluang pekerjaan
6) Kolej Bersekutu dengan Kuala Lumpur Metropolitan University-College
7) Pelan Transformasi RM 10,000,000- perbaiki dan naik-taraf .
8) Inisiatif Diploma ke Ijazah ( jimat RM 10,000 untuk program Ijazah anda)

Selain daripada itu, kolej cosmopoint juga menyediakan kemudahaan untuk pelajar seperti:

1) Hostel ( percuma untuk 1 semester)
2) Pengangkutan
3) Pinjaman Ptptn atau Mara untuk pengajiaan.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...