PROGRAM PENEMPATAN KERJA MELALUI PENDIDIKAN- COSMOPOINT COLLEGE KOTA KINABALU, SABAH

Lepasan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) diperlawa untuk memohon kemasukan Sesi pengambilan 'MARCH" ke Institut Pengajian Tinggi yang dimiliki oleh KERAJAAN.- Cosmopoint College Kota Kinabalu, Sabah. dengan menawarkan TAWARAN BIASISWA dan HOSTEL percuma sepanjang pengajian kepada pelajar baharu.


Dengan memberikan pendidikan bertaraf 5 bintang kepada pelajar-pelajarnya, Cosmopoint College sehingga kini, menjadi pilihan yang utama bagi lepasan SPM untuk mendapatkan pendidikan tinggi bagi mencapai cita-cita mereka. dengan memberikan tumpuhan sepenuhnya kepada 'Skills', 'Teknikal', 'Praktikal' dan pendidikan berasakan indutsri pekerjaan sebenar. 


Cosmopoint College Kota Kinabalu, Sabah mempunyai banyak anugerah dan pengiktiran daripada MQA,Myquest, ISO dan banyak lagi, ini menunjukan IPT ini adalah sebuah IPT yang terbaik dalam bidangnya untuk memberikan pendidikan bagi melahirkan modal insan yang berguna kepada bangsa, agama dan negara.

selain daripada itu, program penempatan KERJA kepada garduan-graduannya membantu lepasan daripada College ini untuk mendapatkan KERJA selepas tamat pengajian nanti, Cosmopoint College mempunyai lebih daripada 30 koloborasi kerjaya dengan industri pekerjaan untuk membantu para graduan-graduannya.

 Jika anda berminat Sila reply WHATSAPP ini dengan klik--



Keistimewaan dan kelebihan Cosmopoint College, Kota Kinabalu, Sabah

1) Diiktiraf penuh oleh KPT/MQA
2) Program mendapat pengiktirafan kelayakan sektor AWAM
3) IPT bertaraf 5 bintang
4) Dimiliki Oleh KERAJAAN
5) Hostel Percuma
6) Bantuan Biasiswa/PTPTN/MARA
7) Sistem pembelajaran secara teori & praktikal
8) mempunyai kerjasama deagan syarikat berkaitan(MOU) bagi penempatan praktikal dan kerja
9) Skop Kerjaya (Kerajaan/Swasta)
10) Bantuan Pendidikan dari Baitumal Negeri Sabah:
11) Bantuan Kewangan KHAS pelajar dari BKNS
 * tertakluk kepada terma dan syarat*




      



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...