PENDIDIKAN TINGGI BERASAKAN KERJAYA DIPLOMA KULINARI & DIPLOMA PASTRI COSMOPOINT KOTA KINABALU, SABAH

Kami percaya dengan memberikan pendidikan tinggi berasaskan KERJAYA dapat membantu anda untuk bersedia ke alam pekerjaan. 
Diploma Seni Kulinari dan Diploma Seni Pastri yang ditawarkan oleh Cosmopoint College kota kinabalu, Sabah. adalah Diploma yang menerapkan teknikal, amali, dan juga teori untuk anda yang bercita-cita dalam kerjaya ini.

Dibawah falkulti hospitaliti dan pengurusan pelancongan, anda juga akan mendapat pendedahan yang khusus dan ini adalah amat baik untuk anda MAJU dalam bidang yang anda ceburi ini.

>>http://wasap.my/+60168343826/SAYA+BERMINAT<<

SESI MARCH/MEI/JUN 2018 dibuka untuk pendaftaran, Bantuan BIASISWA diberikan kepada 50 orang sahaja.               
                                               
                                                        DAFTAR

Mungkin ramai yang tidak tahu, dengan mempunyai kemahiran selain bekerja nanti anda juga berpeluang untuk menjadi seorang usahawan dalam bidang culinari dan juga masakan. dan program yang ditawarkan ini telah mendapat pengiktirafan oleh JPA dan juga MQA.

DIPLOMA KULINARI

DIPLOMA PASTRI

Bagi memberikan bantuan kepada pelaj-pelajar, Cosmopoint College Kota Kinabalu, Sabah mempunyai program penempatan KERJA. ini akan membantu anda mendapatkan KERJA setelah tamat belajar nanti.

BANTUAN BIASISWA daripada EKUINAS dan HOSTEL (PERCUMA) juga akan diberikan kepada anda DAFTAR dengan segera untuk mendapatkan TEMPAT PENGAJIAN anda.

#Perhatian- tempat adalah amat terhad#



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...