PENDIDIKAN BERKUALTI BERDASARKAN PENGALAMAN DUNIA SEBENAR- COSMOPOINT COLLEGE SABAH

Cosmopoint Kota Kinabalu,  menyediakan pendidikan berkualiti berdasarkan pengalaman dunia sebenar untuk membimbing SPM atau lepasan STPM dalam usaha mereka mencapai kecemerlangan akademik.

Antara Institusi Pengajian Tinggi yang memberikan kualiti pembelajaran yang terbaik kepada pelajarnya adalah Cosmopoint College sebuah kolej dibawah naungan kumpulan Pendidikan Ilmu dan dimiliki oleh EKUINAS(syarikat miliki kerajaan).

Dengan menawarkan program yang telah mendapat pengiktirafan penuh daripada MQA, mampu untuk memberikan peluang pekerjaan kepada graduan-graduannya kelak. ini telah terbukti dimana hampir keseluruhan graduan-graduan di kolej ini, telah pun mendapat pekerjaan sejurus tamat penggajian mereka.

Menawarkan program-porgram seperti Diploma Pengurusan Perniagaan, Diploma Perakaunan, Diploma Multimedia, Diploma Grafik, Diploma Teknologi Maklumat, Diploma E-Kesetiausahaan ( Pengurusan Pejabat), Diploma Pengurusan Hotel, Diploma Pengurusan Pelancongan, Diploma Seni Pastri, Diploma Seni Kulinari dan Diploma Teknologi Makmal Perubatan.

 

                              PENTING

SESI PENGAMBILAN MEI/JUN 2017 TELAH DIBUKA

PELAJAR LEPASAN SPM/STPM ANDA DISARANKAN UNTUK MENDAFTAR DENGAN KADAR YANG SEGERA.


        TEMPAT PENGGAJIAN ADALAH TERHAD

ASRAMA PERCUMA AKAN DIBERIKAN KEPADA 20 ORANG PELAJAR YANG MENDAFTAR AWAL.

(sila klik diatas untuk mendaftar)





*Nota: untuk pengetahuan anda, kolej cosmopoint adalah sebuah kolej separah kerajaan dan juga sentiasa membantu pelajar-pelajarnya bagi meningkat taraf pendidikan dan sekali gus membantu untuk pelajar-pelajarnya kearah kejayaan yang cemerlang.


TAWARAN SESI MAY/JUN 2017

* YURAN PENDAFTARAN* POTONGAN 50%*
* ASRAMA PERCUMA UNTUK 20 ORANG PELAJAR TERAWAL MENDAFTAR
* PINJAMAN PTPTN/MARA
*BANTUAN BAITUMAL ZAKAT(tertakluk kepada terma dan syarat)
*BIASISWA KARANGKAF/ BIASISWA BKNS (hanya kepada pelajar yang layak)
* PENGANGKUTAN DISEDIAKAN

       -untuk berjaya seseorang itu perlulah melabur untuk masa depan dan tiada jalan yang senang bagi mencapai cita-cita, rebutlah peluang anda untuk pembangunan diri dan masa depan anda-
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...