COSMOPOINT COLLEGE - Institut Pengajian Tinggi Menjamin Kerja, TAWARAN Penempatan JANUARI 2021

TAWARAN bagi kemasukan pelajar baharu kini dibuka kepada anda, Cosmopoint College adalah Insitut Pengajian Tinggi MILIK KERAJAAN, kini menawarkan penempatan kepada pelajar baharu untuk Kemasukan JANUARI 2021.
Dengan Memberikan TAWARAN PENEMPATAN KERJA setelah tamat pengajian nanti, IPT ini amat komited untuk membantu graduannya untuk mencapai KERJAYA di dalam bidang pilihan masing-masing.

Di samping itu juga, IPT ini akan memastikan kejayaan pengajaran dan pembelajaran yang berkesan dengan menggalakkan pemahaman secara mendalam mengenai subjek dan dihubungkan bersama keperluan industri dengan kesan positif terhadap masyarakat , penghasilan program berinovatif serta berkualiti tinggi yang merangkumi  kurikulum bersesuaian dengan aspek teori dan praktikal yang seimbang unsur perniagaan, keusahawanan dan elemen teknologi. Dan aktiviti yang mempertingkatkan daya kemahiran penyelesaian masalah, komunikasi dan kepimpinan serta meningkatkan kreativiti dan semangat berpasukan.

                                                                       DAFTAR DISINI


Bagi pelajar yang melanjutkan pengajian, pembelajaran akan mengambil masa selama 8 semester, pelajar akan diberikan latihan dan pembelajaran yang menrangkumi praktikal dan juga teori, ini adalah untuk memastikan kesemua pelajar akan BERSEDIA untuk diserap masuk di dalam sektor pekerjaan melalui rakan-rakan industri COSMOPOINT COLLEGE.

Mengapa anda perlu memilih IPT INI.

1) IPT MILIK KERAJAAN

2) KAMPUS YANG LENGKAP

3) HOSTEL PELAJAR DISEDIAKAN ( PERCUMA)

4) PINJAMAN PENDIDIKAN ( PTPTN/MARA)

5) BIASISWA DISEDIAKAN Tertakluk kepada terma dan syarat

6) BANTUAN WANG PENDAHULUAN PTPTN SEBANYAK RM 1,500 

7) BANTUAN PENGAJIAN ( YAYASAN SABAH ) Tertakluk kepada terma dan syarat

8) SIJIL DIPLOMA DIIKTIRAF OLEH MQA DAN JPA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...