DAFTAR BAGI SESI PENGAMBILAN DI COSMOPOINT COLLEGE - DIBUKA KEPADA LEPASAN SPM/ STPM



Cosmopoint College sebuah IPT ( Institusi Pengajian Tinggi) yang dimiliki oleh kerajaan dan juga menawarkan program GERENTI KERJA untuk membantu para graduannya untuk mendapatkan kerja setelah tamat pengajian di IPT ini.

Sejak tahun penubuhannya pada tahun 1990an, IPT ini sentiasa memberikan pendidikan yang berkualiti tinggi kepada pelajar-pelajarnya, menerusi pembelajaran yang mementingkan praktikal dunia pekerjaan sebenar. Cosmopoint college komited untuk terus berbakti kepada belia-belia yang melanjutkan pengajian di IPT ini.

Bagi yang melanjutkan pengajian di IPT ini, pelajar akan menikmati potongan YURAN PENGAJIAN sehingga RM 9,000 dan juga HOSTEL yang disediakan kepada pelajar adalah percuma sepanjang pengajian kelak.

Banyak kemudahan yang akan diberikan kepada pelajar, seperti kampus yang mempunyai fasiliti yang terbaik, bantuan daripada baitulmal atau zakat ( bagi pelajar Muslim) bantuan One Off Yayasan Sabah ( bagi pelajar bumuputera sabah) dan juga Biasiswa Penuh kepada pelajar lepasan SPM/STPM yang mempunyai keputusan yang baik.

Tidak sahaja itu, Program yang ditawarkan juga telah diiktiraf penuh oleh MQA dan juga JPA ( jabatan Perkhidmatan Awam) dan Sijil Diploma yang ditawarkan juga adalah bertaraf antarabangsa dan boleh digunapakai untuk melanjutkan pengajian di luar negara.


DAFTAR SEGERA untuk sesi kemasukan yang terdekat.



                                                                    DAFTAR ONLINE DISINI



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...