JAMINAN KERJA KEPADA PELAJAR - COSMOPOINT COLLEGE KOTA KINABALU

Jaminan kerja ditawarkan kepada pelajar jika melanjutkan pengajian di Cosmopoint College Kota Kinabalu, Sabah. Cosmopoint college Sabah menawarkan kepada graduan Jaminan kerja melalui program GERAK yang dilancarkan pada tahun 2019.

Ini adalah program yang pertama di Malaysia yang ditawarkan ioleh Institusi Pengajian Tinggi (IPT). dengan selangkah lagi, Cosmopoint College sangat komited untuk membantu para lepasan graduannya. dan ini amat disambut baik oleh kerajaan di mana dengan cara ini akan mengurangkan kadar pengangguran yang amat banyak bagi lepasan graduan dari universiti-universiti atau kolej-kolej yang berada di Malaysia.

Cosmopoint College mempunyai banyak program usaha-sama yang erat daripada rakan industri dan kebanyakannya daripada Sabah, Sarawak dan semenanjung Malaysia. dengan cara ini akan dapat membantu bagi penempatan kerja terus kepada graduannya selepas tamat praktikal nanti.

                                      http://wasap.my/+60168343826/SAYA+BERMINAT

Berita baik juga dimana selain memberikan jaminan kerja , cosmopoint college juga memberikan DANA Bantuan untuk Hostel dan juga pengurangan yuran pengajian.



 REBUT LAH PELUANG INI. DENGAN MENDAFTAR SEGERA.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...