COSMOPOINT COLLEGE TAWAR PROGRAM JAMINAN KERJA SETELAH ANDA GRADUAN

Cosmopoint College mempunyai lebih daripada 11 kampus yang terletak di seluruh negara, termasuklah Sabah yang mempunyai lebih daripada 700 lebih orang pelajar yang berasal daripada sekitar negeri sabah dan juga Lawas dan Bintulu, Sarawak.

Salah satu komitment Cosmopoint College Sabah adalah untuk memberikan pendidikan dan juga membantu pelajar-pelajar untuk mempersiapkan diri bagi memasuki pekerjaan nanti.


PROGRAM JAMINAN KERJA - GERAK (GERENTI KERJA)


Cosmopoint College Sabah menawarkan Program yang akan membantu pelajar-pelajarnya untuk terus mendapatkan kerja nanti, dengan memberikan jaminan pekerjaan kepada graduannya, untuk akan membantu para graduan agar boleh terus bekerja nanti.

Program ini adalah tertakluk kepada terma dan syarat , jika pihak College gagal membantu graduan untuk mendapatkan kerja , pihak college akan mengembalikan 50% jumlah daripada yuran pengajian anda.

Cosmopoint College sabah mempunyai hubungan yang baik dengan rakan industri, dan lebih daripada 60 rakan industri Cosmopoint bersedia untuk memberikan anda kerja setelah tamat pengajian nanti.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...