KELEBIHAN COSMOPOINT COLLEGE KEPADA LEPASAN SPM 2019/2020 (SIJIL PELAJARAN MALAYSIA)

Kelebihan Cosmopoint College kepada lepasan SPM, terkini Cosmopoint College adalah sebuah Institusi Pengajian Tinggi (IPT) berkaitan kerajaan dan mempunyai rangkaian kampus/campus yang diseluruh negeri dan juga IPT antara yang terbesar di Malaysia.


Pada setiap tahun, Sesi Pendaftaran dibuka kepada lepasan SPM yang GAGAL mendapat tempat di UPU dan juga lepasan SPM yang berminat dalam bidang pilihan mereka sendiri.


Cosmopoint College ditubuhkan pada 1991, dengan 11 cawangan di seluruh Malaysia termasuklah Sabah dan Sarawak. Cosmopoint College ditubuhkan untuk memenuhi keperluan pendidikan yang berkualiti kepada komuniti. Beberapa tahun yang lalu, Cosmopoint College telah melahirkan lebih dari 100,000 graduan di seluruh negara. Institusi ini mementingkan kualiti pendidikan berdasarkan pendidikan pengalaman dunia sebenar untuk membimbing pelajar mencapai kejayaan dalam bidang yang mereka ceburi. Pada masa kini, Cosmopoint College menawarkan program diploma berkaitan industri seperti program IT, Business Management, Accounting, E- Secretaryship,Culinary Arts, Pastry Arts, Multimedia, Computer Graphic Design, Tourism, Hotel Management, dan banyak lagi.

PERMOHONAN ONLINE SILA CLICK DISINI

Disamping Itu, Cosmopoinmt College adalah sebuah kolej yang mempunyai program usahasama dengan rakan industri, ini adalah bertujuan untuk membantu para graduannya untuk penempatan kerja setelah tamat pengajian nanti.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...