SESI AMBILAN MARCH COSMOPOINT COLLEGE BAGI LEPASAN SPM

Pendaftaran On Line dibuka sekarang bagi sesi Ambilan March 2017, dan ini adalah berita yang baik baik bagi lepasan Sijil Pelajaran malaysia (SPM) untuk anda melanjutkan pelajaran di institusi berkaitan kerajaan yang diuruskan oleh Kumpulan Pendidikan ILMU, menawarkan pakej pembelajaran berasakan praktikal Industri. Dimana Cosmopoint College mempunyai program Usahasama bagi membantu pelajar-pelajarnya untuk membuka peluang pekerjaan selepas tamat pengajian nanti.

Dengan menawarkan Pakej-Pakej pengajian antara yang termurah dan juga mampu untuk semua golongan, Cosmopoint College mampu membantu anda merealisasikan impian anda di masa hadapan.


Sehingga kini, ramai graduan lepasan Cosmopoint College telah berjaya dalam bidang masing-masing. Antara program-program yang ditawarkan adalah Diploma Pengurusan Perniagaan,
 Diploma Perakaunan, Diploma E-Kesetiausahaan, Diploma Multimedia, Diploma Grafik,
 Diploma teknologi Maklumat, Diploma Pengurusan Hotel, Diploma Pengurusan Pelancongan, Diploma Seni Pastri, Diploma Seni Kulinari dan Diploma Teknologi Makmal Perubatan. kesemua program ini juga telah mendapat kelulusan penuh oleh Agensi Kelayakan Malaysia ( MQA)


1) Yuran Pendaftaran Rm 100.00
2) Kos Pengajian mengikut Murah (Mengikut Pakej)
3) Pinjaman PTPTN disediakan
4) Bantuan Baikumal Zakat
5) Bantuan Permulaan pengajian Yayasan Sabah (Pelajar bumiputra Sabah Sahaja)
6) Asrama/Hostel Percuma sehingga Tamat Pengajian
7) Pengangkutan disediakan


                               JANGAN TUNGGU LAMA ..... DAFTARLAH SEGERA



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...